W każdym przypadku, gdy macie Państwo wątpliwości dotyczące:
- wystawionej faktury (1),
- zużycia ciepła – zdaniem Odbiorcy było niższe niż wynika to z wystawionej faktury (1),
- zakłóceń w dostawie ciepła (2),
- nie dotrzymania terminów włączenia lub wyłączenia dostaw ciepła związanych z rozpoczęciem lub zakończeniem sezonu grzewczego (2),
przerwy remontowej (2), - reklamacji w zakresie niewłaściwych parametrów centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej (2),
- innych zauważonych nieprawidłowości w funkcjonowaniu węzłów lub sieci ciepłowniczej (2)
lub macie Państwo inne uwagi lub zastrzeżenia, prosimy zgłaszać je w:
1) Dział sprzedaży i rozliczeń energii – tel. (22) 774 20 87-89 wew. 136, 113
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00
2) Reklamacje – tel. (22) 774 49 11 lub 692 730 476
od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 22:00
soboty, niedziele i święta w godzinach 7:00 – 15:00
W nagłych przypadkach w pozostałych godzinach reklamacje przyjmowane będą przez Mistrza Zmianowego Ciepłowni PEC „Legionowo” Sp. z o. o. pod numerami tel.: (22) 774 33 94 lub 692 732 996.